Pricing Table Particle

Quickly drive clicks-and-mortar catalysts for change
  • Basic
  • Standard Compliant Channels
  • $50
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 1 GB of space
  • Support at $25/hour
  • Sign Up
  • Premium
  • Standard Compliant Channels
  • $100
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 10 GB of space
  • Support at $15/hour
  • Sign Up
  • Platinum
  • Standard Compliant Channels
  • $250
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 30 GB of space
  • Support at $5/hour
  • Sign Up

34, 36, 42 Te tudod, hogy pontosan mit jelentenek a ruhaméretek? Honnan származnak és mi alapján határozták meg az egyes számozásokat és betűzéseket? Blogposztunkból kiderül!

A történelem nagyobb részében egyáltalán nem voltak meghatározott ruhaméretek. Ennek oka főként az volt, hogy a ruhadarabok otthon, kézzel készültek, szabók által. A legtöbb embernek csupán egyetlen ruhája volt, kivéve, ha valaki gazdag családból származott. Ez persze az idők során megváltozott, és a XX. században már javában folyt a ruhák tömegtermelése.

De mit jelölnek a számok a ruhákon ma?

A ruhaméret olyan jelzőszám vagy betű, amely arra utal, hogy a megjelölt ruhadarab milyen méretű és alkatú testre illeszkedik legjobban. A mérettáblázatok a tömeggyártásban készülő ruházati termékek méreteit tartalmazzák.

A felnőtt férfiak ruházatánál a mellbőség felét, női ruhák esetében ennek 6-tal csökkentett értékét jelentik. (Például 96 cm mellbőséghez férfiaknál 96/2=48-as méret, nőknél 96/2–6=42-es méret tartozik). A normál mérettől eltérő szabású ruhadaraboknál ezektől eltérő számrendszereket alkalmaznak.

  • A gyermekruhák esetében a nagyságszám a testmagasság felső értékét jelöli (pl. 116-os nagyság a 111–116 cm testmagassághoz tartozó ruhadarab jelzésére szolgál)
  • A melltartók és fűzőáruk esetében a nagyságszám a mell alatti bőség méretét jelöli, emellett betűk (A, B, C, D) utalnak a melltartókosár méretére
  • Az ingek nagyságszáma a nyakbőség méretével egyezik
  • Kesztyűk esetében a tenyér szélességének megfelelő szám a nagyságszám

A XX. század közepe táján jelent meg a ruházati világpiacon az Amerikai Egyesült Államokból származó S-M-L-X jelölésrendszer, amely rendre kis, közepes, nagy és különlegesen (extra) nagy méretet takar, és ami később kiegészült XL, XXL méretekkel.

  • All
  • Airlines
  • Apple
  • Arculat
  • Brand
  • Céges Munkaruha
  • Egyedi Munkaruha
  • Egyenruha
  • Employer Branding
  • Formális Munkaruha
  • Gyártás
  • Kivitelezés
  • Laza és Kényelmes
  • Légitársaságok
  • Marketing
  • Minőség
  • Professzionális
  • Slim Fit
  • Startup Safary Budapest 2017
  • Steve Jobs
  • Stílusos
  • Tervezés
  • Uniformis
  • Vállalati Megjelenés
  • öltöny
  • Default
  • Title
  • Date
  • Random

Ajánlatkérő űrlap

Kérd ingyenes és személyre szabott ajánlatodat!

Ha megadod az adataidat, akkor legkésőbb 3-5 munkanapon belül személyesen veszem fel veled a kapcsolatot. Az ingyenes igényfelmérést követő személyes ajánlatadás mellé ajándékba adok egy elegáns, névre szóló, egyedi névjegykártyatartót is.

*Azt a címet add meg, ahová elküldhetem az ajándékodat

Kapcsolat

ikon1 Xeno-Trade Kft, 2096 Üröm, Levendula utca 8/B

ikon2 attila.punyi@promobrand.hu

ikon3 +36 20 927 4842

ikon4 facebook.com/promobrand

Punyi Attila

A Promo Brand ügyvezetője, a professzionális vállalati megjelenés szakértője

punyi att